Werkbegeleiding is een waardevol instrument om lerenden te begeleiden in hun leerproces en hun ontwikkeling tot professional.
Een goede werkbegeleider speelt in op het leerproces van de lerende en creëert een veilige leeromgeving, waarin de lerende hij of zij alle ruimte heeft om zich te ontwikkelen.
Klachten van klanten worden meestal geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl eigenlijk hand in hand gaat met product- en dienstverbetering.
Door een goede afhandeling van klachten win je het vertrouwen van de klant en krijgt jouw organisatie een betere reputatie.
Om een goede training neer te zetten heb je meer nodig dan alleen gedegen vakkennis.
Want hoe breng je de lesstof over op de deelnemer? En hoe zorg je ervoor dat hij of zij geïnspireerd naar huis gaat? Hoe ga je om met weerstand?
Als medewerkers intensief repeterende werkzaamheden uitvoeren, langdurig achter een beeldscherm zitten of te maken hebben met een andere fysieke belasting, is er een verhoogde kans op klachten aan arm, nek, schouders, rug en ogen. Om klachten door beeldschermwerk te voorkomen moeten medewerkers een goede fitheid hebben en hun lichaam verstandig gebruiken.
Onze bijscholingen zijn, indien van toepassing, geaccrediteerd door:
Betaal bij ons veilig via:
iDeal
Creditcard
Bancontact
Copyright 2024 - Sofia College. Alle rechten voorbehouden